Breaking News #1

După cum poate că ai observat, din august am cam lăsat de izbeliște blogul ăsta, în ciuda încercărilor (mai mult sau mai puțin) susținute de a scrie ceva măcar aproape inteligent.

Pentru că sunt sigur că nu mai poți tu dormi noaptea dacă nu ești la curent cu cele mai recente evenimente din viața mea, iată un rezumat, în ordine cât de cât cronologică :

 August

Mi-am luat un telefon nou. Atât. Pentru alte detalii siropoase, dă click aici.

Septembrie, Octombrie și Noiembrie 

3 luni lipsite de evenimente deosebite, mai mult sau mai puțin din vina mea. A da, era și școala pe undeva prin programul meu. Parcă.

Decembrie 

Am sărbătorit ziua națională prin muncă (sau ceva asemănător). Întru lămurirea populației, am dat Cambridge-ul. O fi fost bine, o fi fost rău? N-am habar, încă n-au venit rezultatele.

Presupun că ar fi ok să menționez și că am împlinit 4 ani de când am contul de Twitter și respectiv 4 ani de când am blogul. Eu, om prost, nu mi-am amintit când trebuia, dar mai degrabă mai târziu decât niciodată.

A da, să nu uit : n-a fost sfârșitul lumii. Sau poate că a fost, dar eu imi imaginez că totul e cam la fel. În cazul ăsta, am o imaginație foarte bogată. Sau poate că-s nemuritor. Sau poate că ar trebui să mă opresc din scris.

Până data viitoare, publicitate.

Leave a Reply

