GsM Mini : EP 1

GsMMiniL01

Întainte de a vă uita pătrat la denumire și de a arunca cu cartofi, roșii, castraveți, ce să mai, toată salata, dați-mi voie, dați-mi voie! (să explic) :

Treabă stă în felul următor : Există seria principală (nu dispare, nu e afectată de explozia solară, e bine mersi, săptămâna asta în concediu) care o să apară de acu încolo duminica (dimineața / la prânz sau seara, precum prescripțiile de medicamnente) , pe lângă asta începând de azi am mărit gama adăugând și GsM Mini care apare sâmbăta și care o să fie jumate din durata unui episod al seriei principale. Mai este și 1S/W care până la urmă e o recomandare de piesă, aceasta făcându-și simțită prezența în ziua de marți a săptămânii precum și melodiile de pe VândSunete care vor avea nickname-ul meu la ”Author” în fiecare Luni, Miercuri, Vineri și-n weekend.
De ce am mai adăugat și GsM Mini? Păi dacă există vreun moment în care nu o să am chef să fac ditai episodu sau nu o să am posibilitatea să fac asta, ca să nu vă las făr de muzică, hop un episod din Mini GsM.

Și-acu gata cu detaliile că ce e mult stircă așa că, fără alte rânduri de proză, tracklist + link de download pt. ep 1:

Tracklist
01. Picco – Venga (Chuckie’s Back to The Voltage Remix)
02. Lolita – Joli Garcon (Rob & Chris Remix)
03. Rene De La Mone – Baby Do You Know (Christopher S. & Mike Candys Horny Club Mx)
04. Dual Playaz – Lost Without You (Alex Deluxe Remix)
05. Sunrider – The Bomb (These Sounds Fall Into My Mind) (Club Mix)______________________________________________

Runtime : 23:33

Quality : 320 kbps

DOWNLOAD

Dacă vă place, comentați, dați like, știți voi, d-astea. Dacă nu vă place, trimiteți hate mail, comentați și…nu, nu aruncați cu piatra în geamu meu că nu vă zic unde stau. (sâc!). 😀

6 thoughts on “GsM Mini : EP 1

Leave a Reply

