Internet Explorer 9 Pre-RC

Probabil n-ar trebui să scriu despre asta pentru că nu e build oficial şi nu sunt nici partener Microsoft, dar hai să zicem. Buildul pe care îl am instalat e 9.0.8073.6003 un build mai “tânăr” decât RCul care se va lansa pe 10 februarie ( şi care se presupune că va fi 9.0.8073.6018) dar are unele tweakuri de UI care sunt aşteptate în RC cum ar fi

:

*click pe poze pentru mărire

>> Redesign-ul taburilor :

IE9PreRC tabs

>> Avem nişte tweakuri şi la adressbar în sensul că butoanele de back şi forward sunt mutate mai la stânga iar liniile dintre butoanele de refresh şi stop sunt eliminate de tot.

IE9Pre RC adressbar1

>>Există opţiunea plasării butoanelor de refresh şi stop înaintea barei de adrese

IE9Pre RC adressbar2

>> O schimbare subtilă de ordin vizual a dat şi peste pagina cu cele mai vizitate site-uri

IE9Pre-RC Popular Sites

Evident, nu puteam să uit de chestiuţa cu ActiveX filtering care se pare că este prezentă în acest build :

IE9PreRCActiveX Filtering

IE9PreRC

Din păcate buildul scăpat pe net nu include şi opţiunea de plasare a taburilor sub adressbar, dar până pe 10 februarie, data la care se va lansa IE9 RC (info via windowsfaralimtie.ro) eu aş spune că şi aceste schimbări sunt binevenite. Dacă vrei cu disperare (deşi nu văd de ce) să pui mâna pe buildul ăsta, şi în cazul în care eşti pe un sistem pe 32 de biţi, dă o fugă aici. (Buildul nu e la fel de stabil ca versiunea beta oficială dar dacă nu îl foloseşti prea mult sau dacă vrei neapărat să vezi cum arată “live”, purcede de-l descarcă)

8 thoughts on “Internet Explorer 9 Pre-RC

  1. cristy

    imi place cum arata acest build neoficial imi place cum sunt aranjate taburile, am avut instalat si firefox 4.0 beta 10 dar are momene cand mi se incarca paginile prea greu sa nu mai vorbesc de un video sau ceva audio. oricum hai ca si ie9 incepe sa arate bine desi este un simplu build neoficial asta pana pe 10 cand va aparea cel official si apoi cel final:)sunt sigur ca pana se va lansa ie9 final, vor mai fi diferente la acest browser.

    Reply
    1. Sszecret Post author

      Da, are unele momente, dar nimic nu poate fi chiar perfect. Sunt convins ca nici celelalte browsere nu sunt bug-free asa ca, cel putin deocamdata, am toate browserele instalate. Nu-mi convine unu, hop la celalalt. Totusi, am invatat sa-i suport micile rabufniri lui FF 4 si ne “intelegem” bine 😀

      Reply
    1. Sszecret Post author

      Nicio problema, oricum, de la tine am luat informatia, catre tine dau sursa. Oricum, eu nu folosesc IE9 ca si browser principal (folosesc FF4) asa ca instalarea buildului asta a fost mai degraba din curiozitate sa vad cum arata taburile mai de aproape. Si deocamdata, imi place ce vad 🙂

      Reply

Leave a Reply

