Scoate foaia, ia și scrie

Pentru că lumea devine curioasă ce doresc eu de la 2011 (vezi aci), aș spune că tre să dau cezarului ce-i al cezarului și să mă supun, c-așa-i frumos. Așadar :

  • GsM : Cred că singurul cel mai longeviv proiect (dacă nu mă înșel) pe care l-am avut pe mână, vreau să-l transform în ceva diferit. Nu vreau să fie doar un mix, vreau ca fiecare episod să fie ceva deosebit, ceva care după ce l-ai văzut / ascultat să-ți rămână pe creier :)) . Nu știu cum am de gând să fac asta, dar găsesc eu vreo metodă.
  • Blog : Aici o să fie ceva mai mult de muncă pentru că vreau să (da, știu, toată lumea ”vrea”) postez măcar un articol pe zi, nu de alta da n-am făcut asta în 2010 și dacă tot începe 2011 și peste 1 an o să fie sfârșitul lumii (și marmota învelea ciocolata-n staniol) momentul nu putea fi mai bun. Nici la partea vizuală nu am să-l las așa, asta pentru că am schimbat anu, mai schimbă omu și haina, chestii, trestii așa că în zilele ce urmează o să schimb și tema blogului și am să tot învârt widgeturile alea până o să fie așa cum vreau eu. Evident, la un moment dat iar am să mă plictisesc și iar am să mă înfing în ele. Dar asta-i altă poveste.
  • Windows : Deși am folosit și Jolicloud (vezi review-ul meu de anul trecut), care mi s-a părut destul de ok pentru un SO care se învârte în jurul conceptului social, nu m-am simțit chiar în largul meu cum se zice, în sensul că nu m-aș fi văzut folosindu-l în fiecare zi, în primul rând pentru că ba aveam sunet ba n-aveam (știu, e SO pentru netbookuri / notebookuri nu pentru desktopuri și da, era în fază beta și probabil au remediat problema între timp) și unele programe de pe Win. nu aveau echivalente demne de luat în seamă sau nu aveau deloc echivalent, așa că deși mi s-a părut destul de bun ca sistem pentru un utilizator ”social-centric”, Jolicloud pur și simplu nu prea se potrivea nevoilor mele. De aceea, am revenit la Windows și abia aștept să apară a8a versiune, deocamdată numită Windows.Next sau ceva asemănător, care se preconizează a ajunge la stadiu de beta prin a2a jumătate a lui 2011, după cum am putut afla dintr-un articol de pe Windows8News.com :

”It is projected that the operating system will enter Milestone 3 stage in the first half of 2011 and it is likely that the first beta will be released in the second half of the year 2011.”

via Windows8News

  • 3DS Max : Am avut tentative și anul trecut, dar nici anul ăsta nu mă las. Aș vrea să mai exersez în programul ăsta că vorba aia, încercarea moarte n-are, și dacă am timp poate poate iese ceva fain.
  • Link exchange : Dacă anul trecut aveam dubii că le-am tăiat macaroana celor care voiau să facă link exchange, anul ăsta m-am hotărât că așa rămâne. Nu mai există cazuri speciale sau cazuri excepționale. Dacă cineva ajunge în blogroll înseamnă ori că a ajuns acolo din greșeală ori că îmi place foarte mult cum scrie. Cei cu care am facut deja link exchange pot sta liniștiți, nu-și vor pierde ”poziția”. Și ca să mai clarificăm un ultim lucru, dacă am de gând să te scot din lista mea de linkuri, am să-ți dau un mail în care am să specific această chestiune.

Și iată-ne ajunși la sfârșitul primului post pe 2011. Fu greu? Nu chiar, în principal mulțumită omului din spatele blogului ăsta. Ce-o să fie mâine? Nici eu nu știu, așteptăm și vedem. 😀

2 thoughts on “Scoate foaia, ia și scrie

  1. Paul

    oo..ce lista bine pregatita..cea mai bine facuta, multumesc, un an nou minunat si plin de impliniri pe toate planurile 🙂

    Reply

Leave a Reply

