Next on the agenda : 2011

Pare-se că 2011 se apropie cu repeziciune (doar la câteva ore distanță yeee) așa că ar fi indicat să împărășeșc planurile pentru anu viitor (care probabil o sa fie anu ăsta când o să citiți articolu).

Am decis să îmi încerc și eu norocul anume că, începând de anul viitor o să încerc să scriu câte un articol pe zi, și dacă nu e posibil, măcar unu pe săptămână. Am fost inspirat în acest ”plan” de postarea asta de pe blogul celor de la WP. (p.s. : mersi WP 😀 )

De asemenea aș vrea să ajung să termin sezonul 4 din GsM până la fine de an (ați fost avertizați) și probabil să mai bag și alt proiect la portofoliu, evident că deocamdată nu știu ce o să fie respectivul proiect, da sigur îmi vine vreo idee trăsnită. Cât privește conținutul primesc cu brațele deschise orice sugestie de review (preferabil soft) sau orice idee care vă vine prin cap. (comentarii sau formular de contact)

Nu în ultimul rând, aș vrea să fac niște multumiri, cititorilor / vizitatorilor / comentatorilor care s-au deranjat să tragă cu ochiul și pe aici, lui Zozo pentru că, nu-I așa, episoadele sunt pe serveru lui (scuze de am cauzat oareșce probleme), lu Bek pentru că nu s-o supărat că are concurență :)) precum și lui eRRmy, Andra dar și celorlalți ascultători ai GsM pentru că fără voi, seria asta era așa…degeaba. Încă odată, mulțumesc  și un an nou fericit! 🙂

NE AUZIM ÎN 2011!

5 thoughts on “Next on the agenda : 2011

  1. Pingback: Let’s start « My life in few words…

  2. errmy

    Doar un simplu ascultator de GSM sunt eu mă? Moasta’pe gheatza de copil :-W

    Un an nou fericit. Multa bafta cu GSM, stiu ca poti mai mult 😛

    Reply

Leave a Reply

