2 ani

În această zi friguroasă de decembrie, acum exact 2 ani lua naștere al meu blog. Cu bune, cu rele în 2 ani am ajuns să fiu oleacă mai…culturalizat să-i zic, într-ale bloggingului decât la data la care a luat ființă siteul ăsta. Ceva regrete? Probabil că nu m-am implicat mai mult (în special la partea de proză) , lucru care s-ar fi tradus prin niște cifre mai impresionante, dar pentru că n-am de ce să denaturez adevărul și nici nu îmi e de mare folos dacă fac asta (plus că vorba aia, nemulțumitului i se ia darul), iete cifre :

În 2 ani, 271 de posturi ( inclusiv cel de față ) , 456 de comentarii și 19,418 de oameni care s-au perindat pe-aici.

Cu ocazia asta, doresc să vă multumesc vouă ălora 19 și ceva de mii de oameni respectiv celor 456 de comentatori care v-ați pierdut vremea să dați o raită și pe-aici, deși nu cred eu că aveți cine știe ce vedea.

Să ne-auzim și peste 2 ani 🙂

P.S. 1: Că tot e cu anunțurile, atât oficial (cât și neoficial) îmi anunț retragerea din proiectul ”Suceava pe Stradă” , cu mulțumiri lui Alex Drăgan, Vlad Crihan, respectiv celorlalți membri ai echipei cărora le urez succes în continuare.

P.S. 2 : Probabil știți, probabil nu știți, pe 14 decembrie am împlinit 2 ani de când am contul de twitter, ceea ce înseamnă că se cuvine să le mulțumesc și celor 301 followeri cărora le-am umplut timeline-ul cu ciripelile mele. Thank you for following me!

 

3 thoughts on “2 ani

  1. Pingback: Tweets that mention 2 ani « SszeCret's Blog -- Topsy.com

Leave a Reply

