Tu ţi-ai da follow?

Ştiu că întrebarea ar trebui în mod normal să fie la sfârşit, dar pe bune : Tu , ţi-ai da follow?

În ultima vreme, cel puţin după cum am observat eu, unii merg după principiul : Ţi-am dat follow şi tu TREBUIE să-mi dai. Asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o de mult timp.

Din moment ce un user ţi-a dat follow, înseamnă că ceea ce scrii tu – mă rog, nu scrii, mai degrabă..ciripeşti – i se pare interesant. Nu eşti în niciun fel obligat să faci la fel ( cu alte cuvinte să-l “urmăreşti” pentru ăi de se prind mai greu). Nu ai nicio “obligaţie civică” sau orice altceva.

Unii o să-mi sară în cap zicând că cee, nu-i adevărat ce zic eu şi că se merge pe schimbul cu aceeaşi moneda, aka follow contra follow.

Să zicem că e cum spun ei şi că toată lumea AR TREBUI să urmărească pe toată lumea ( fără dar şi fără poate, e musai). Mbun. Acu trebe să facem un exerciţiu de imaginaţie. Luaţi de vă imaginaţi asta :

Îţi faci fain frumos cont pe twitter ( tu fiind un “outsider” şi nemaifolosind platforma ciripitoare până atunci). Acum să revenim la situaţia de mai sus, adicătelea tu trebuie să dai follow tuturor userilor. Gândeşte-te cât timp ţi-ar lua să dai follow tuturor celor 32.1 milioane de useri ( and counting). Plus de asta cum crezi tu că ai putea să citeşti şi eventual să filtrezi prin cele 65 milioane de tweeturi pe zi? Un program pentru desktop ( eg. TweetDeck , Seemic) ar claca având în vedere sarcina la care ar fi supus.

Să o luăm şi altfel dacă vreţi : Pe twitter userii ciripesc de obicei despre viaţa personală ( asta vrându-se a fi twitter, adică o platformă mai mult sau mai puţin de socializare prin care “cei dragi” pot afla ce faci la un anume moment) + încă alte lucruri pe care vor să le împărtăşească cu cei care îi urmăresc. În condiţiile date, presupunând că te încadrezi în “specificaţiile” de mai sus, care e răspunsul tău la întrebare ?

Încep eu prin a spune că Nu, nu mi-aş da follow din simplul motiv că nu consider ceea ce “ciripesc” prea interesant. Deşi eu consider asta, le mulţumesc celor care sunt de părere că printre ciripiturile mele există şi ceva interesant.

Acuma e rândul vostru să răspundeţi : V-aţi da sau nu follow ?

*Acest post este pur ipotetic. Am exagerat unele lucruri tocmai pentru a evidenţia diferenţele dintre cele 2 situaţii. ( cea reală şi cea ipotetică).

6 thoughts on “Tu ţi-ai da follow?

  1. George

    mie daca imi da careva follow ma uit sa vad cine e si daca scrie ceva interesant. Daca da ii dau si eu follow, altfel nu am niciun interes, nu? Adica daca el vrea sa urmareasca ce scriu eu bine, dar nu am nicio obligatie 🙂

    Reply
  2. Sszecret Post author

    @Andra : citez “sunt adorabila” ok, motivul asta spulbera toate argumentele contra ta :)))
    @errmy : Asa sa faci si de-acu incolo 😉 . A, si vorba lu’ @Andra , thx for following me 🙂

    Reply
  3. errmy

    De cand sunt on pe twitter, am mers pe principiul “dau follow doar persoanelor care ma intereseaza si care imi plac mie”. Niciodata nu am dat follow back doar de tragul ca mi-a dat persoana respectiva prima.

    Pentru ce sa imi dau follow sa am mai multi followers sau mai multi following?

    Reply
  4. Andra

    Bai…deci da, eu mi-as da follow. :)) Nu neaparat pt ca spun lucruri interesante, desi imi mai scapa si mie cate un link/o fraza/poza/melodie care merita… dar sunt adorabila, ce naiba. :))
    Acum, serios, majoritatea merg pe principiul – de ce sa urmaresc oameni care nu ma urmaresc? – principiu extrem de idiot, daca e sa ma intrebi pe mine. De aia nici n-am nevoie ca oamenii astia sa ma urmareasca. :-?? Hai ca incep sa vorbesc mai mult decat trebuie si aberez deja. :))
    P.S. Thanks for following me. 🙂

    Reply

Leave a Reply

