Gimme Some Music : EP 6

Episodul 6 e oleacă diferit de celelalte, în sensul că, e ceea ce voi numi de acum înainte un “One Band, Two Part Special” . De data asta am ales DJ Project . De ce? În primul rând pentru că au nişte melodii destul de mişto iar în al doilea rând pentru că beat-ul e destul de asemănător şi se poate mixa destul de uşor. ( Trebuia să încep şi eu cu ceva uşor, nu? :)) ) . Se cheamă 2 part Special pt. că prima parte conţine piese doar în română, iar partea a2a, piese doar în enegleză. Mai jos, linkurile de download + tracklisturile 🙂

Download Part 1 | Download Part 2

Part 1

Tracklist :

01. DJ Project ft. Elena – Mii de cuvinte ( 2009 ) (Radio Edit)

02. DJ Project ft. Elena – Privirea ta ( 2005 ) (Extended Version)

03. DJ Project ft. Giulia – Nu ( 2009 ) ( Extended Version)

04. DJ Project ft. Elena – Hotel (2008) ( Extended Club Version)

05. DJ Project ft. Giulia – Regrete ( 2010) ( Extended Version)

Part 2

Tracklist :

01. DJ Project ( & Elena) ft. Deepside Deejays – Over & Over Again ( 2009 ) ( Extended Version)

02. DJ Project ft.  Elena – Miracle Love ( 2009 ) ( Ginno Manzotti Extended Club Version)

03. DJ Project ft. Elena – Let You Go ( 2009 ) (Extended Version)

04. DJ Project ft. Elena – Wherever you go ( 2009 ) ( Extended Version)

Poate unora vă va plăcea, alţii veţi detesta episodul, dar eu doar am încercat să fac ceva nou. Fie că vă place sau nu, lăsaţi un comentariu, măcar să ştiu şi eu ce reacţii am stârnit. 🙂

8 thoughts on “Gimme Some Music : EP 6

  1. errmy

    Nu imi place o singura chestie. La prima parte ai amestecat ceva nou, adica Giulia cu Elena. Piesa “Nu” este de ff mult timp si era cantata de Elena. Se simte imediat schinbarea de voce. In rest totul este ok. Tot asa.

    P.S “auzii, ma inveti si pe mine sa mixez ?? :X “

    Reply
  2. djsabau

    02. DJ Project ft. Elena – Privirea ta ( 2005 ) (Extended Version ) ok ..deci piesa asta eu unul nu am mai auzit-o de foarte mult timp ..si pt ca era vorba de o fata de care ..etc :)) si am sunat-o si ieri :X ..

    stii vorba aia ..keep up the good work ..asa sa faci !!

    multa bafta 😉

    Reply
  3. Sszecret Post author

    @bek00letz : 🙂 Nu am intentia sa fac o serie din asta, am zis doar asa sa incerc sa vad ce iese. Plus de asta, daca nu gasesc trupe in Romania, cine zice ca nu pot sa iau de-afara? ( poate mai sunt unii pe-afara care canta in romana :))) ) . Oricum, episoadele de genul o sa fie destul de “rasfirate” de-a lungul seriei, stai linistit 🙂

    Reply
  4. bek00letz

    Esti misto, am vrut si eu sa fac chestia asta candva. Singura chestie e ca nu poti sa faci o serie din asa ceva pentru ca nu prea sunt suficiente trupe…

    Reply

Leave a Reply

