Leapşa : Carte, Desktop şi Muzică

Prefaţă

Această leapşă 3 în 1 este prin acord , preluată de la ADragoşPhoto .

Carte

Prima carte, citită de MINE , “evăr” a fost Pinochio . Şi ce carte… . Era ediţie ilustrată, cartonată & stuff şi era ( mi se părea mie) gigantică . Am citit-o de vro …5 ori cred că pentru că de fiecare dată când mă apucam să o citesc, mă uitam la poze şi o tot răsfoiam până când uitam unde rămăsesem şi-o închideam, plecând la joacă. Bineînţeles, primele 4 încercări au decurs în felul ilustrat mai sus, după care a5a oară am reuşit să o citesc cap-coadă. ( victory for me, yeah! :)) )

Desktop

Acu 2-3 ani, desktopul meu era plin de iconiţe din care făceam diverse modele , le aliniam mai la stânga , mai la dreapta şi îmi pierdeam timpul creând foldere pe care le puneam pe desktop, doar ca să pară că am “chestii multe şi importante” . În prezent, situaţia s-a schimbat radical, desktopul fiind mult mai “clean” , după cum se poate observa în imaginea de mai jos :
( click pe poză pentru a o mări )

Muzică

Muzică din categoria oldies but goldies , avem :

Smokie – Living Next Door to Alice ( listen )

2 Unlimited – No Limit ( listen )

Los Del Rio – Macarena ( listen )

Hadday – What is Love ( listen )

Buggles – Video Killed The Radio Star ( listen )

🙂 Leapşa este preluabilă de oricine doreşte.

2 thoughts on “Leapşa : Carte, Desktop şi Muzică

  1. sszecret Post author

    @Andra : In traducere libera, ti-am nimerit gusturile cu piesele de mai sus, asa-i? 🙂

    Reply

Leave a Reply

