M-am săturat

Pur și simplu m-am săturat de toate porcăriile din blogosferă. Pe 2 din 3 bloguri pe care le vizitez, nu gasesc ABSOLUT nimic interesant. Parcă ar fi trase la xerox. N-am mai găsit de mult conținut de calitate. Toate articolele se rezumă la știrea de la televizor sau la cine stie ce altceva.
Băi oameni buni, există site-uri de specialitate care se ocupă de așa ceva.
Plus de asta, nu am observat să vină careva cu content ( conținut dacă preferați dulcele grai românesc ) nou, care să nu fi fost abordat de predecesori sau de ”colegi” de blogosferă.
Asta e exact cauza pentru care nu am mai scris pe blog. NU VREAU să abordez subiecte banale , uneori care derivă în penibil. Pentru ce? Pentru 2 vizitatori în plus?
Eu mizez pe calitate, nu pe cantitate. Dacă e să-mi vină inspirația , atunci o să scriu. Dacă nu, asta e.
Știu că prin acest ”update” că post nu prea poate fi numit, o să-mi ”pun lumea în cap” cum se zice. Dar chiar nu mă interesează . Dacă nu vă convine adevărul, dați X.

4 thoughts on “M-am săturat

  1. SszeCret Post author

    @xmusikxkod Daca vrei sa ai subiecte noi, tre’ sa faci o gramada de “research” ca sa gasesti ceva nou, neabordad precedent. Nu-i usor, da’ nici imposibil 🙂

    Reply
  2. xmusikxkod

    Stiu ce vrei sa zici,se ma intampla ca uneori cand vreau sa abordez un subiect,si vad ca pe alte bloguri s-a dezbatut deja.Sau se intampla sa vad un anume subiect pe un blog,dupa care daca ma uit la cei din blogroll-ul persoanei respective,toti au o postare legat de exact acelasi lucru.Cam odd…

    Reply
  3. SszeCret Post author

    @bek00letz Faza e ca tu macar ai Bring The Light . Si plus ca e o serie de succes 🙂

    Reply
  4. bek00letz

    Cunosc senzatia… Pe mine ma apasa faptul ca inafara de Bring The Light-ul saptamanal nu am timp sa postez cand imi vine sa scriu si nu imi vine sa scriu cand am timp sa postez.

    Reply

Leave a Reply

