Frustrant

Băi, deci e a naibii de frustrant când realizezi că cei care te citesc așteaptă ceva de la tine, ceva nou, ceva fresh, și tu nu le dai nimic în schimb. Pur și simplu stai și lași timpul să treacă sperând că o minune se va întâmpla. Și numa nu se întamplă.

Această realizare am avut-o și eu cu vreo 2-3 zile în urmă. Faza e, nu prea mai am despre ce  scrie. Nu vreau să scriu un articol doar așa de ochii lumii și doar ca să umplu niște spațiu. Și-o să ziceți că n-am dreptate. Ba uite că am : pot să scriu despre vreme, fotbal, drumuri, vopsele, muzică. Pe cine interesează ?

Unu la mână există bloguri și / sau site-uri care se ocupă de fiecare din chestiile de mai sus și doi la mână ăsta se vrea a fi blog personal și nu mini-wikipedia.

Poate că în următoarele zile o să-mi recapăt mult râvnita inspirație și-o să vin cu post-uri noi. Dacă nu, mă las de meserie.

2 thoughts on “Frustrant

Leave a Reply

