Lepșa : Rutină de blogger

Mbuuun, pentru că se uita la monitor aproape rugându-l să-i dea o idee, Iarbă Prin Păr a venit cu o leapșă : Rutina de blogger ( bine, nici aia idee originală, ci primită ). Cu alte cuvinte și tradus în  limba română, ce pana ei fac eu într-o zi obișnuită a existenței mele ca blogger. Cum…ce? Ia :

Ca oricare cetățean, mă trezesc ( pe la vro 11 ) mai întâi, dau drumu la PC și mă duc să fac celelalte treburi ( nu vă interesează pe voi 😛 ) . După asta, verific twitteru , gmailu și google wave. După această pierdere de timp absolut necesară. dau drumu la muzică, îmi pun căștile și mă uit pe pereți , poate poate îmi vine o idee bună. Uneori am noroc, alteori n-am. Dar sper. Mai pe seară caut un film ca să treacă timpul și plictiseala , iar ultimele ore din zi mi le petrec scotocind internetul în căutare de  muzică, jocuri, filme, pluginuri sau programe. Și mai verific încă odată ce mai ciripește lumea pe twitter. Pe mes intru mai rar pentru că de cele mai multe ori, nu găsesc absolut nimic interesant acolo. Twitter FTW!!

Pe timp de școală, activitatea mea pe rețelele de socializare este mai redusă, dar totuși, exist!

Cam atât. Nimic mai mult, nimic mai puțin. 🙂

3 thoughts on “Lepșa : Rutină de blogger

Leave a Reply

