Leapsa. […]

1. Luaţi cartea ce mai la îndemână şi deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

I don’t study regularly and I leave a lot to study at the end of the term. – ghici ce carte.

2.Fără să verificaţi , cât e ora?

21 :46

3.Verificaţi:

21 : 47

4.Cu ce sunteţi îmbrăcat(a):

Cu haine. Ca orice om normal.

5.Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?

La întrebări

6.Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Un câine urlând afară.

7.Când aţi ieşit ultima data şi unde aţi fost?

Azi pe la 5. Fost-am la şcoală.

8.Ce aţi visat ieri noapte?

De asta nu mai poţi tu dormi la noapte?

9.Când aţi râs ultima oară?

Ieri, ora de franceză.

10.Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?

Var, instalaţie si aplică.

11.Dacă aţi deveni mutimilionar peste noapte, ce aţi cumpără prima dată?

Cum probabil n-am sa devin da’ am voie să-mi imaginez, o să-mi iau elicopter :))

12Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

The Weather Girl – piratat gen

13.Aţi văzut ceva ciudat azi?

Trebuia?

14.Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Asta nu trebea să fie la urmă?

15.Spune-ne ceva ce nu ştim încă?!

Sunteti mai mulţi? N-am chef de leapşa asta.

16.Prenumele copilului dvs. , dacă ar fi fetiţă?

Oana

17.Şi dacă ar fi băiat?

Dragoş

18.V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?

Când îmi faci vilă, mă anunţi. Da, of course, bien sur .

19.Ce aţi dori să vă spună D-zeu la porţile Raiului?

Neeext!

20.Dacă aţi putea schimba ceva în lume ce aţi schimba?

Nu aş schimba ceva. Aş schimba tot 🙂

21.Va place să dansaţi?

Doar când e strict necesar

22.George Bush?

Intrebare idioata, je ne suis pas american. Deci nu.

23.Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

Am făcut prostia să dau din greşeală pe 0 TV şi iar se băteau 2. Rating MAXIIIM.

Leave a Reply

