Spune nu. Lasă-ți perii albi pt. mai târziu

Din ciclul nu te stresa, salvează-ți ficatul, astăzi vorbim despre hi5.

Lucruri bune întâi :

Rețea globală de socializare , multitudine de teme, metode prin care să-ți personalizezi profilul, joculețe destul de interesante mai ales când dă plictiseala în tine, destul de ușor de folosit.

Lucruri rele :

Un lucru pe care nu îl pot suporta e chestia aia care îți apare de fiecare dată când intri : Bine ați venit la noul hi5!! Are vro 2 luni deci nu prea mai e nou designul, da mă rog, ei o țin pe-alor.

Mesajele absolut idioate de genul “X te invită să folosești aplicația…” sau “Y te invită în armata lui…” . Acuma întreb și eu așa, logic: Dom’’le, ce ataci cu armata dumitale? Și de ce mă vrei în armata ta? Ia uite că eu nu mă vreau , na.

De invitații la aplicații nu mai zic. Poți să blochezi aplicația în lateral, în diagonală , cum vrei tu , tot apare.

Cadourile hi5. Gen uită-te și nu atinge. Pentru că nu ai destui bănuți ( eu nici la ora asta nu mi-am dat seama cum naiba se strâng) nu poți lua un anumit cadou.

Starurile hi5. Apare ca un omuleț pe care îl poți aranja cum vrei tu. Eu nu îi văd rostu. După ce îl “fabric” , ce fac cu el?

 

E adevărat ca am și eu cont, da’ intru pe el din an in paști. Nu am mai pus poze de o grămadă de timp și nici nu intenționez.Aș putea la fel de bine să traiesc și fără. Încerc să găsesc o dată potrivită să-l sterg :)) .

Voi ce ziceti de hi5?

5 thoughts on “Spune nu. Lasă-ți perii albi pt. mai târziu

  1. SszeCret Post author

    @sisi_i : Nu o sa ma poata intruchipa pe mine un omuletz beat :)) sau oricum o fi . Never :))

    @Cocalarime : Sunt de-acord, e o porcarie. Si ma bucur ca il folosesti in scopuri pasnice, favorabile tie , evident :))

    Reply
  2. Cocalarime

    e o porcarie!:)
    Eu am cont doar pentru a adauga cocalari ca prieteni pentru a le lua poze de pe profilu lor ! Logic ca au dat si profil privat ! Asa ca nu prea il folosesc..

    Reply
  3. sisi_i

    hi5 starsu ala e pus acolo ca sa te intruchipeze pe tine. poti sa-ti alegi chiar si mai multe stari, dintre care si beat, sau macho:> uite ca are cine sa se gandeasca si la cocalarii nostrii. trebuie sa recunosc ca singura chestie pentru care folosesc hi5u e sa mai aflu de o persaoana de alta, prin intermediul pozelor.:D

    Reply

Leave a Reply

