Un Firefox mai Aero

Dacă vrei să se potrivească mai bine Firefox-ul în Win7 , fii atent ce zic eu :

Versiunea 3.7 o să aibă design-ul schimbat pt. o mai bună integrare cu cel de-al 7lea Windows, și va arăta cam așa :

image

Dar există un 3.7 Mockup Theme daca nu mai ai răbdare până apare. Pentru că nu mi-o mers pe XP, am zis să nu risc și am încercat altă metodă pe Win7 :

1. Downloadezi și instalezi Vista Aero – temă pt. Firefox –

2. Downloadezi și instalezi Glasser Pojo – addon pt. Firefox –

Rezultatul va fi :

image

Seamăna cu IE 8 , dar e mai bine decât nimic 🙂

P.s. : Am trecut pă diacritice. Fiță dom’le !

One thought on “Un Firefox mai Aero

Leave a Reply

