Suceava-i pilna de bloguri

Sau cel putin cam asa zice editia online a Adevarulului de Seara. Cei de la VeVeVeuri au scris un articol ca raspuns la afirmatiile celor de la Adevarul, citez :

[…]conform autorului, Ionuţ ZGÎMBĂU, aproximativ 70% din suceveni deţin un blog. Singura dovadă adusă în acest sens fiind faptul că pe net sunt zeci de site-uri ce găzduiesc bloguri în mod gratuit.

Nu ştim cum s-a ajuns la aceste concluzii şi nici nu înţelegem cum asemenea generalizări ajung titluri în ziare, dar un lucru este cert: goana după senzaţional este ridicolă. Dar aşa e când se face totul la plezneală şi nici măcar nu se dă o banală căutare pe Google

via

Deci daca 70 % dintre suceveni detin blog, antunci includem si mosi si babe, nu?

Fiti seriosi ma. De ce sa zici 70% ? Ca e un numar rotund si ca ti se pare tie ca da bine? Cascati ochii mari, daca tot lucrati la ziar si macar faceti si voi niste cercetari mai amanuntite.

P.s. Data viitoare bagati  80% , ca-i mai senzational.Winking

P.s.2 : Asta e post-ul cu nr. 200. yeah! 🙂

19 thoughts on “Suceava-i pilna de bloguri

  1. IonutZ

    Mi s-a stricat o tastatura pe care am dat 80 de lei si, de nervi, am cumparat-o pe cea mai ieftina pe care am gasit-o in oras.. Una Myria la 9.90 de lei (cica, oferta la Altex).. E un harb de tastatura, uneori nu merg tastele.. dar nah… cat dai, atat primesti 🙂

    Reply
  2. IonutZ

    Nu m-am luat de diacritice. Doar ca, asa a dat de inteles si anonimul ce a comentat inaintea mea: ai scis “pilna” in loc de “plina”. Si nu mai fi rautacios ca nu e frumos 😉

    Reply
  3. IonutZ

    SszeCret :
    @ adrian : Titlul e scris corect. Si nu rad de unul de pe net, eu doar am citat.
    Dar, ca sa te las sa te bucuri pana la capat, ia zi tu, ce-am gresit?

    Suceava-i “pilna” de bloguri .. Toate cele bune!

    Reply
    1. SszeCret Post author

      @ IonutZ : Adevarat, poate fi considerata greseala. Dar articolul a fost scris fara diacritice . Abia la 2 -3 articole dupa cel de fata am inceput sa scriu ”pe romaneste”

      Reply
  4. SszeCret Post author

    @ adrian : Titlul e scris corect. Si nu rad de unul de pe net, eu doar am citat.
    Dar, ca sa te las sa te bucuri pana la capat, ia zi tu, ce-am gresit?

    Reply
  5. SszeCret Post author

    @cartus, nu conteaza cum ai ajuns, conteaza ca ai ajuns. Si daca ai unde lasa comentariu, cu atata mai bine.

    Reply
  6. cartus

    stii ce e mai rau? ca eu chiar nu stiu cum am ajuns pe blogul tau m-am invartit pe la veveveuri si dralex… oricum am ajuns pe un blog unde sa pot lasa un comentariu ca la veveveuri nu prea am motive

    Reply
  7. SszeCret Post author

    @cartus : Daca ai inceput cu “Nu stiu cum am ajuns pe blogul tau” e ok :)) . Si da, ai dreptate, mai bine puneam 110% :))

    Reply
  8. cartus

    Nu stiu cum am ajuns pe blogul tau… in orice caz am trecut si pe la veveveuri dar acolo nu m-am obosit sa las un comentariu so…
    Mah daca 70% au blog inseamna ca Suceava este foarte dezvoltata nuh? :)) numarul asta nu o sa il atinga nici un oras din lume vreodata (corect parerea mea)
    Am scris si eu un comentariu mai mult pentru partea cu: “data viitoare puneti 80% ca e mai senational”
    corectez : “data viitoare puneti 110% e mai senzational 😉

    Reply
  9. SszeCret Post author

    @Dralex : Bai omule, e CITAT de aia de la VeVeVeuri. In Adevarul de Seara apare. Citeste mai bine articolu. Cu partea a2a is de acord. Cam 40%

    Reply
  10. Dralex

    e facut de cei de la veveveuri si aia is filozifi si genii.In primu rand in Suceava is doar 40 % Tineri din care daca stiu doar 20 % ce inseamna un blog iar 10 % au blog

    Reply

Leave a Reply

