Ma reapuc de 3D Studio Max

Acum catva timp, am incercat sa fac niste proiecte in 3DS Max 9. Pentru acea vreme, mi se pareau foarte misto, dar dupa ce am mai descoperit si alte functii ale 3D Max-ului am inceput sa lucrez mai serios. Am avut instalat 3DS Max 2010 in care am facut proiectul de mai jos :

 

 

 

(daca iti place, gasesti file-ul .max in Extra > Proiecte 3D)

In zilele care urmeaza ( si-asa-i vacanta) ma apuc de facut niste proiecte in Max si o sa le “expun” aici pe blog pentru comentarii si impresii .

2 thoughts on “Ma reapuc de 3D Studio Max

  1. Sszecret Post author

    @panalu : Nu facem schimb de link pentru ca nu indeplinesti conditiile necesare. Nu am pus “conditii pt. schimb de link” degeaba.

    Reply

Leave a Reply

