Politica aduce trafic

Am vazut ca noua fita acuma pe (unele) bloguri e sa vorbesti despre politica cat cuprinde, sa critici toti candidatii, si sa te folosesti de filmulete mai mult sau mai putin adevarate. Nu ca nu i-as intelege. In fond, sunt urmatorii 5 ani din istoria Romaniei, care depind de cine va iesi presedinte. Eu sincer, nu l-as vota nici pe Basescu , nici cu Geoana. Niciunu nu mi se pare destul de bun pentru cea mai inalta functie in stat.

M-am saturat de alegeri cat pentru 5 ani. Numai de asta se vorbeste la TV , pe twitter (s-a vorbit pe twitter, acuma nu prea se mai vorbeste. Sau n-am vazut eu..), oriunde ai intoarce capu. Am auzit ca cineva o primit un SMS in care i se spunea sa voteze cu Antonescu sau ceva de genu. Spamul e peste tot, dar cand vine vorba de politica, atinge cote destul de ridicate.

Unii din cei care au bloguri se bazeaza pe scandalurile politice si pe tot ceea ce tine de domeniul asta pentru ca stiu ca vor avea trafic. Oamenii cauta pe Google, oamenii sunt curiosi sa vada ce a facut X , pe cine a mai lovit Y si iaca trafic.

Si eu am scris un articol despre candidati, dar atat. Nu m-am bagat mai mult in “miezul problemei” pt. ca nu aveam de ce. Exista altii care sa faca asta , si in plus, nu ma intereseaza prea mult politica.

(Si da, prin faptu ca am scris articolul asta, o sa-mi creasca traficu pt. ca e despre politica Laughing. Yeah, right.)

One thought on “Politica aduce trafic

Leave a Reply

