Voteaza-ma pe mine, io am mai multe afise

Din seria voteaza-ma pe mine, oricum sunt peste tot si nu poti scapa de mine, afisele electorale deja incep sa ma enerveze. Cam la vreo 100 de metri de blocul in care stau, e un afis mare, sa se vada din spatiu, cu Antonescu Presedinte. Mai era si ziaru ala cu Antonescu care venea odata cu Adevarul ( Fln a scris despre asta ) . Pe locu 2 ar fi Base, si el il prinde din urma pe Antonescu, fatzau lui iar pe toate gardurile, si chiar si in locuri in care nu te astepti.

Ia sa ne uitam putin la afisele astea  :

Antonescul

Nu mai cititi tot bla bla bla-ul, si-asa nu are rost. Cica sloganul lui e “Revolutia bunului simt”. Care bun simt ma? Ca sa-l citez pe @Fln , “cand iti baga pe gat un ziar, ca si-asa e moca”. Nici macar daca as avea 18 ani nu m-as duce sa-l votez p-asta.

Base

Totu era frumooos, mai ales prin 2004 cand o fost ales. Si pe atunci era tare si faza cu “ Sa traiti bine” sau “Ce-mi plac glumele mele”. Eh, acuma nu prea ii mai plac nimanui. Si, as zice eu , e putin incomplet afisu . Trebuia sa scrie ceva in genu : “ PD-L . > La Bine si la Greu, Vila imi fac tot eu”. Atuncea erau complet sinceri.

Geoana

Nici pe el nu l-as vota ca presedinte. Eu cel putin, nu am vazut nimic bun din partea partidului din care face parte. Sau poate nu m-am uitat destul de bine.

Stiti melodia aia a lui DJ Zet , 9 romani din 10?

 

 

Cu alte cuvinte, “9 Romani din 10” nu o sa va voteze.

Si gata cu politica, deja m-am saturat.

Concluzia? Stati acasa, beti un ceai si uitati-va la TV. Daca iesiti la vot, e o foarte mare posibilitate sa luati gripa porcina. So, why take the risk?

2 thoughts on “Voteaza-ma pe mine, io am mai multe afise

  1. Cristi

    1. Nu cred ca cineva iti baga pe gat ziarul asta:)))
    2. Crin Antonescu este pe ultimul loc si in ceea ce priveste afisele elctorale da’ in si ce priveste coruptia…
    3. Este un om inteligent poate mult prea inteligent si subtil pt. unii de aceea este mai greu de inteles.
    Asta am vrut sa lamuresc la comentariul tau vis-a-vis de afisul eletoral.

    Reply

Leave a Reply

