Festivalul Night Music Anti Violenta. Ziua 2

Am fost la festivalul mai sus mentionat. Desi mi-e ciuda ca n-am fost si la ziua 1, macar am fost in una din zile. Da’ nu cred  ca va intereseaza asta. Sa trecem direct la subiect :

Eu am stat de la 15:56 pana pe la 20:40 . In timpu astia, am prins 5 DJ , dupa cum urmeaza :

Universallo aproape de finalul mixului lui am venit eu.

DSC_2306

A urmat apoi DJ Shadow

DSC_2309

Dupa el, DJ Squash

DSC_2320

Pe la vro 7 fara  ceva, a intrat in the mix DJ Silviucu

DSC_2345

Si o poza de backstage Happy

DSC_2349

Dupa poza de mai sus, o venit inspre mine un  cetatean de la Paza de la Carrefour / Shopping City. Nu era prea bucuros de prezenta mea acolo, credeam ca cine stie ce o sa-mi spuna. Poate credea ca-s de la presa Laughing . Si zice omu : “ Buna seara. Nu aveti voi sa faci poze aici . Daca vreti sa faceti poze, vorbiti cu organizatorii ca sa va lase dupa gard sa faceti poze”.

Ma rog, nu am avut chef sa-i caut pe organizatori, doar m-am relocalizat si am ascultat muzica. La ora 8 si 5 sau in juru orei aleia, a intrat in the mix , Vlado.  N-am apucat sa-i fac poza pt. ca cetateanu de mai sus era in apropiere, si nu am riscat. Bai infractorule care esti de faci poze la digei Laughing. Am reusit sa prind mai de la distanta scena, cand mixa Vlado.

Vlado in the mix pic. #1

DSC_2354

Vlado  in the mix pic. #2

 DSC_2356

Pt. cei care nu stiu, Festivalul Night Music Anti Violenta  s-a desfasurat in perioada 19-20 septembrie 2009 la Shopping City Suceava , in fata la Carrefour  . In fiecare zi DJii au mixat incepand cu ora 15 si pana tarziu in noapte la ora 2.

DSC_2308

Mie mi-o placut din ce am auzit. Cel mai mult dintre toti , mi-o placut cum o mixat DJ Silviucu.

Festival Organizat de : Directia Judeteana pt. Tineret Suceava, Asociatia Youth Can Do It / Night MusicIMPACT FM in parteneriat cu Shopping City Suceava.

A fost misto. Astept anu viitor pt. un alt festival marca Night Music.

L.E.  Inca cateva poze Happy

Welcome 2 Carrefour Happy

DSC_2285

 

Backstage . DJ Shadow in the mix

 DSC_2316

 

DJ Squash  in the mix

DSC_2342

 

Publicul Happy

DSC_2353

 

Shopping City Suceava la apus

DSC_2348

 

Again,  Squash in the mix

DSC_2340

 

Cam atat Happy

11 thoughts on “Festivalul Night Music Anti Violenta. Ziua 2

  1. Dralex

    Pacat ca nu stii sa numeri seara au venit din burdujeni si au fost peste 300 de oameni.Si de ce te-ai dat unknown ti-e frica sa nu aflam ca esti un baiat/fata care asculta doar manele?

    Reply
  2. SszeCret Post author

    @ DJ Silviucu : Mi-a placut cum ai mixat pt. ca am auzit vreo 2 melodii pe care le stiam si eu, si stilul e mai apropiat de ceea ce ascult eu. Ok, tinem legatura 🙂

    @ xmusikxkod : Oh well , life. Vii la evenimentul auto…sau nu prea esti pasionata?:)
    @ unknown : Nu festivalul in sine a fost varza , organizarea mi sa parut buna. Si toti acei oameni au venit probabil pt. ca e “concert la Carrefour” . Cam asa se intampla de fiecare data. Putini sunt cei care apreciaza cu adevarat stilu asta de muzica ( printre care ma numar si eu)

    Reply
  3. DJ Silviucu

    Ma bucur ca ti-a placut cum am mixat. Sincer chiar sunt incantat ca aud vorbe de lauda la adresa mea. Despre festival ce pot spune, a fost cam din toate punctele de vedere bine, pacat ca nu a fost mai multa lume. SszeCret daca vrei sa mai vorbim si sa mai tinem legatura da-mi un e-mail cu adresa de mess si mai vorbim ;). Ciao!

    Reply
  4. SszeCret Post author

    @ xmusikxkod : you bet I had fun. Ai fost?

    @ Dralex :Da..inca 1 an..Cat despre aparat, ai face bine sa nu-l uiti. Scrie-ti pe frunte :))

    @ Vlado Ma bucur ca ti-o placut articolul. Mai organizati si altfel de evenimente in aer liber in afara de Festivalul de la Carrefour? 🙂

    Reply
  5. Vlado

    Salutare!

    Frumos articol. Imi cer scuze pentru interventia agentului de paza, dar trebuia sa vii sa vorbesti cu mine si rezolvam sa faci poze elegant. Daca ziceai inainte de festival, iti faceam si legitimatie 🙂

    Ma bucur ca v-a placut. Am incercat sa facem ceva cat mai inedit in Suceava, dar si cu un mesaj util. Acum fiecare apreciaza in felul sau eforturile depuse, dar un singur lucru e cert: se poate si-n Suceava!

    Va invit sa va scrieti parerile despre festival si pe http://www.NightMusic.ro/festival !

    Multumim!

    Reply

Leave a Reply

