Ce cred eu despre Yahoo! Messenger 10 BETA

Am avut contact si cu 8 si cu 9, si acum cu 10. De la 8 nu voiam sa trec la 9 nici in ruptul capului, ma feream ca dracu de tamaie. Dupa ce am vazut cum arata…eh? L-am downloadat si instalat imediat. Dupa 9 o urmat 10 Pre-Alpha. Suna foarte pompos, so, why not? Si ce sa vezi? Aceleasi skin-uri ca si 9 doar cu cateva chestiute noi. Am revenit la 9. Si acum, de curand ( de vro 2 zile cred) a ajuns si 10 BETA.

Inca nu exista romana in lista de limbi de la login, dar pe mine nu ma deranjeaza. Decat sa aiba niste traduceri absolut idioate, mai bine raman la english Laughing

Mai e si Y! Updates, unde iti arata update-urile prietenilor tai de pe Twitter, Flick-r si statusuri de Mess, + calitate video si audio imbunatatita.

Si ca sa va convingeti, aveti jos imaginea care dovedeste ca e Beta, si nu Pre-Alpha asta pe care il folosesc :

Y!M 10 Beta

Download de pe site-ul oficial Yahoo! Messenger Happy

Cu alte cuvinte, nu e cine stie ce, da’ arata mai fainut decat 9 si , why not try it?

Mai postez daca gasesc vreun bug ceva.

Leave a Reply

