BMW 250 tti Supercar Concept

Ei bine, iata ( nu, nu , suna prea Surprize – Surprize) . Ia uite ca cei de la BMW s-au gandit sa ne aduca ceva nou si in materie de supercar-uri . Si dupa indelungi sedinte si idei, s-a ajuns la conceptul pe care il vedeti mai jos. Desi arata putin cam ciudat pt. BMW ( nu seamana aproape deloc cu marcile constructorului german) e o schimbare destul de interesanta , luati de va uitati :

bmw-250tii-4

Partea din fata, destul de ascutita si , sincer, singurele doua indicii dupa  care iti dai seama ca e BMW, sunt sigla si grila. In rest…

bmw-250tii-1

In partea din spate se observa imediat evacuarea in stilul celei mai noi versiuni Honda Civic.

Per total, masina e foarte bengoasa Laughing si eu mi-as lua una. Desi cred ca preturile vor fi destul de piperate, undeva de la 100.000 de euro and up. Eh, macar avem imaginile.Happy

Sursa foto : ProMotor

4 thoughts on “BMW 250 tti Supercar Concept

  1. sszecret Post author

    @ enzo , eu am estimat la prima vedere, e abia concept, nu stim cat o sa coste . Si am zis de la 100.000 de euro in sus, deci asta inseamna ca poate fi si 1 mil de euro cum zici tu 🙂

    Reply

Leave a Reply

