Link exchange cu Google

Pentru ca omu e curios , si pentru ca si eu fac parte din categoria asta,  “m-am dat pe net” si am vazut o leapsa, care suna cam asa :

‘”Ce ai face pt. un link exchange cu Google.ro?” ( am pastrat doar esentialul, pentru ca doar pe asta ma axez, nu o sa vorbesc despre gropi, pitici carnivori sau rechini – astea erau cateva dintre sugestiile pentru a-i atrage atentia celor de la Google)

So, pentru link exchange . Hmmm. Pai, in mod normal, daca as avea MACAR un domeniu .Ro , ar merita sa fac link exchange cu “le motor du cautare” ( o mai fi asta franceza? Laughing), si apar eu fain frumos pe prima pagina. Daca se poate, gratis, moka, free, cum vreti voi sa-i spuneti.

Da’ pentru ca am ramas pe wordpress, ( si mai raman ) nu mi se pare just sa am promovare din partea Google. Ca sa ma laud? No thanks. Ma multumesc cu cei 48 de unici ( nu de fiecare data) care imi tranziteaza blogul in fiecare zi, ca deh, nu e blog de stiri, nu e blog monden, nu e colectiv, e un amarat de blog personal. ( ce arogant suna Laughing)

Astept cu nerabdare sa rasara ca ciupercile dupa ploaie, leapsa gen : Link exchange cu : Yahoo! , ProTV, Microsoft/Windows , General Motors ( Laughing …) si poate chiar Apple ( crapa-ar aia de la Microsoft de ciuda Laughing) . O sa fiu curios si in zilele ce urmeaza, sa vedem, o sa apara in titlurile de pe bloguri vreunul din cele mentionate mai sus? Thinking

One thought on “Link exchange cu Google

Leave a Reply

