Ce sa aleg?

In astia 2 ani de cand am PCul in configuratia actuala , am trecut de la un browser web, la altul, si m-am oprit in cele din urma la Mozila Firefox 3. De-a lungul timpului am incercat si IE ( la inceput eram mare fan Internet Explorer , dar acuma mai mult cu Firefox) incepand de la IE 6 si pana la actuala versiune, IE 8 . Apoi am “dat peste” Google Chrome. Ce pot sa spun…mege destul de bine ( Chrome consuma ~ 47mb) , dar nu mi se pare ca se misca la fel de repede ca Firefox ( FF consuma ~55mb) poate din simplul fapt ca m-am obisnuit cu viteza browserului de la Mozila , si proaspat instalatul Chrome nu mi se pare cine stie ce( am zis  “mi se pare ca firefox merge mai repede, desi e evident , chrome se misca mai repede pt. ca nu are prea multe addonuri). Ok arata destul de misto, nu pot sa zic nu , da’ mi se pare putin ciudat cum sunt dispuse comenzile, eu fiind obisnuit cu File, Edit…pana la Tools si dedesubt bara cu Tab-uri. Si in plus, Chrome nu are asa de multe add-on-uri ca si FF( add-on-uri fara de care nu pot supravietui Laughing ).

Si acum vine intrebarea : Ce sa aleg?

> Cu Firefox m-am obisnuit si cateodata se mai blocheza

> IE 8 mi se pare absolut hidos…poate daca as avea Vista instalat , mi s-ar parea mai…altfel

> Chrome e prea…”subtire” la capitolul addon si functii, deci nu voi apela la el prea curand.

> N-am incercat inca Safari, desi ma bate gandul s-o fac.(L.E. : Nu-mi place cum arata Phbbbttt)

> Opera…hmmm , arata destul de fain  , dar la un moment dat nu mi se mai pare asa de aratos cum era cand l-am instalat prima data. O fi el mai sigur decat celelalte, mie tot nu-mi place.

>Asa…mai exista browsere? Laughing

Voi ce folositi?

One thought on “Ce sa aleg?

  1. xmusikxkod

    eu folosesc mozila 3.5,e destul de ok,iar opera de asemeanea .parerea mea ar fi sa ramai tot la mozila poti sa ii adaugi o tema ca sa nu fie plictisitor…

    Reply

Leave a Reply

