Irisbus Citelis Model – Preview

L.E: Pregatesc un proiect imobiliar ( cladiri 3D) , deci s-ar putea sa nu mai activez in blogosfera pentru inca cateva zile. But I’ll be back 🙂

Zilele astea n-am mai scris pe blog pentru ca m-am ocupat de un proiect mai complex, ca sa fiu mai exact am facut un model 3D al autobuzului achizitionat de primarie pt. transport in comun, anume, Irisbus Citelis 12. Mai jos aveti cele 6 modele, pe numere, si toate variatiile de culori si forme care au survenit ( am schimbat culoarea de la gri, la rosu, apoi galben, verde, portocaliu , albastru si in final am ajuns la alb.).

Programul Folosit :  Autodesk 3D Studio Max 2010

Mod de randare : Scanline

Durata Randare : ~9 min

Timp de executie 2-3 zile. ( precizez ca nu am avut timp si ca nu am lucrat permanent , in fiecare zi la proiect.)

Suntem in U.E., nu? 😆

Citelis Number plate

Partea din fata

Citelis Front

Spatele

Citelis Render 4

Spate – Lateral stanga

Citelis Render 3

Citelis Txt

(daca nu se vede bine, mai sus scrie Citelis)

Citelis Row 23452128

De departe, toate cele 6 modele, incepand de la nr. 2, 3, apoi 4, 5 ,21 si in final 28.

Si ca de final, o poza de mai aproape

Cit Row. 2

Sper sa va placa si va rog lasati comentarii, daca vreti sa fac si alte lucruri 3D.

Pentru file-ul .max , contactati-ma la una din adresele de mail din pagina Contact.

Enjoy! Happy

Leave a Reply

