Scrisoare deschisa catre utilizatorul de Y!M care ma vrea in lista

Catre :  “Bai oameni buni”.

Exista 2 motive pentru care iesi in secunda 2 din lista mea :

1. Fie esti pitziponc/cocalar /pitzipoana si eu n-am nevoie de asa ceva.

2. Fie ai facut schimb de liste si te bucuri ca mai ai pe cineva cui sa-i dai mass. Wrong.

 

La inceput ii adaugam pe toti care imi dadeau si mie add, fie din cauza ca ii cunosteam fie pentru a avea cu cine vorbi. La un moment dat, toti au inceput sa dea massuri la foc automat :

“Sunt in locatia X, iubire ma gasesti acolo”

“Am incheiat un acord cu Yahoo! si AOL ca pentru fiecare mass trimis mai departe sa primim cate 1 eurocent […] ”

” Add i_am_da_best 200.0.0.99 ” sau mai stiu eu ce combinatie “in lista e baiat dragut /fata draguta sau daca il cunosti da mai departe + PlS x 10” .

N-am nevoie de asemenea specimene in lista mea. De aia se cheama lista, de-aia exista delete si de-aia si ignore. Fiecare tine in lista lui pe cine vrea, persoanele cu care are ce sa discute sau cu care impartaseste anumite interese. Eu nu vreau sa bat recordul mondial la cei mai multi prieteni in lista de Y!M pentru ca pur si simplu mi se pare o prostie. N-am nevoie sa am 200 de plozi hiperactivi datatori de massuri in lista cand pot trai foarte bine si fara ei.

Aviz amatorilor > Eu fac asa:

1. Trec cu vederea prima data cand dai mass ca deh, nu stii sau chiar ai ceva important de comunicat

2. Te avertizez ca te bag la ignore daca dai massuri tampite.

3. Execut comanda de la punctul 2 si ajungi la cosul cu Ignore.

 

A nu se intelege ca nu primesc niciun fel de massuri . Daca ai ceva important de zis / de promovat , massul se accepta. Dar daca ajungi in extrema cealalta , ignore-ul ti-e aproape.

Daca nu crezi ca poti indeplini cerintele de mai sus, nu te obosi sa-mi dai add.

 

One thought on “Scrisoare deschisa catre utilizatorul de Y!M care ma vrea in lista

  1. cocalarime.wordpress.com

    Nu esti singurul
    La fel procedez si eu si am reusit sa strang doar 123 de pers in lista de ig si nu cred ca ma opresc. Te anunt ca am mai multi la ig decat in lista :)) si ma simt foarte bine!

    Reply

Leave a Reply

