7 luni de blogging – the details

Acest post este ca o continuare a celui dinainte, doar ca acesta este mai detaliat.

Astazi, 19 iunie 2009 am implinit 7 luni de blogging ( pe bune) si nu pot decat sa ma bucuruitandu-ma la statistici. Cele mai multe view-uri au fost de 58 , dar in rest, s-au pastrat la 30/zi. Am ales sa scriu la 7 luni pentru ca 7 este un numar norocos , si pur si simplu, nu voiam sa scriu cate un post la fiecare jumate de an.Laughing Asa ca, daca tot am implinit 7 luni, e cazul sa tragem linie si sa vedem ce avem :

  • 101 de post-uri ( cu tot cu cel de fata)
  • 21 de comentarii
  • 27 de tag-uri
  • 5 pagini de blog
  • cea mai busy zi( pe luna asta) a fost 10 iunie 2009 cu 48 de view-uri
  • cea mai busy zi( de pana acum) a fost Sambata, 14 martie 2009 cu un total de 58 de view-uri.
  • am strans un total de 1608 de view-uri de la inceputul blogului si pana acum.
  • In ceea ce priveste lunile , am avut astfel :

>Decembrie 2008 : 90 de view-uri/luna

> Ianuarie 2009 : 139 de view-uri/luna

> Februarie 2009 : 315 view-uri/luna

> Martie 2009 : 364 de view-uri/luna ( cel mai mult de pana acum)

> Aprilie 2009 : 194 de view-uri/luna

> Mai 2009 : 158 de view-uri/luna

> Iunie 2009 : 347 de view-uri( pana acum)

Ca un top 3 al paginilor vizualizate, avem :

1. About ( Despre Eu)> 104 views

2. Contact > 53 views

3. Extra >38 views

* Nu sunt numarate si view-urile mele , cand intru pe blogul meu, deci am 1608 de unici pana acum. Peace Sign Marfa!

Bun, cam asta a fost. Ce va fi in continuare? La fel, evenimente despre care voi face preview-uri , si daca apuc sa si ajung la ele, voi face dupa aceea review-uri, dar si post-uri personale si poate teste comparative.

Multumesc cititorilor mei si celor care au comentat. Si ca de final, Mai veniti pe la noi!Winking

Leave a Reply

