Excursia…

Am facut o excursie mai…lunga, de vro 20j de ore. Si am facut poze.

Statistici :)) :

>Am parcurs 650 km

> Am trecut prin 6 judete

> Am facut 100 de poze

> Am facut 21 de popasuri

si

> Am calatorit 20 de ore

Ok, gata cu statisticile ca nu sunt analist. Cateva poze aveti mai jos :

1.  Manastirea Ana Rohia, din creierii muntilor, jud. Maramures.

DSC00577

Biserica e mai sus decat stalpul de iluminat. :))

DSC00596

Interior.

DSC00627Exterior.

2. Monumentul Eroilor din Moisei, undeva mai jos, tot in jud. Maramures.

DSC00667rot.

Vedere generala.

DSC00671rotated

Unul dintre cei 12 monoliti.

DSC00676rotated 2

La prima vedere , de jos.

Cam asta a fost. Destul de misto, am ajuns foarte obosit dar am recuperat.

~THE END~

Leave a Reply

