Cum ai zis ca te cheama?

Ei bine, iata, vine un moment in viata unui blogger, cand acesta trebuie sa impartaseasca cu cititorii , spre exemplu, numele, sau porecla. ( mai degraba porecla, ca numele nu-i asa de greu de explicat).

So, let’s begin:

Numele “de scena” vine de la substantivul comun secret, ( foarte greu sa-ti dai seama, intr-adevar), care cu mici modificari ( anume : s + sz +ecret ) plus alte “retusari” ale numelui ( s+sz+ecret  devine——> SszeCret, actualul nume).

Din ce search am mai dat eu pe Yahoo! ( nu, Google nu-mi merge, nu stiu de ce, intrebatii pe aia de la companie, nu pe mine) am aflat ca SSZ ( aka, prefixul folosit de mine pentru nume) poate proveni de la mai multe chestii, example :

~ Dirijabilul S.S.Z.( Sea Scout Zero)

~Ssz Corp ( din Boston)

~SSZ
Specified Strike Zone

~SSZ
Surface Security Zone

~Alfa Romeo 1900 SSZ

~Scienscope SSZ Binocular Microscope Packages

~SSZ
Santos, Sao Paulo, Brazil (Airport Code)

Dupa cum vedeti, desi eu am pus SSZ-ul fara sa fi stiut de fapt in ce ma bag, daca dati un search pe Yahoo! / Google veti gasi nici mai mult nici mai putin de ( bine, numarul poate fi variabil) 1. 580. 000 de rezultate pentru ssz. Oricum, eu tot imi pastrez “numele de scena”.

Leave a Reply

