3D Studio Max 9

3ds Max 9 , mai scurt. Am programul(design 3d) de ceva vreme si m-am hotarat sa lucrez la ceva serios, sa vad daca programul e capabil de ceea ce se spune ca e capabil. Concluzia: Foarte bun programul, daca nu, chiar cel mai bun de pe piata.Poate parea complicat la inceput, dar cu ajutorul  tutorialelor destul de simple, devine foarte usor de utilizat.Eu inca nu am reusit sa-i descopar adevarata valoare, dar va arat in imginile ce urmeaza, cum m-am “jucat” eu cu ceea ce are de oferit programul. Enjoy! 😉

Centru comercial, preview 1

3ds Max 9 project

Centru comercial, preview 2

3ds Max 9 project 2

Centru comercial, preview 3

3ds Max 9 Project 3

si Centrala electrica ->energie regenerabila

3ds Max 9 project 4

Hope you like it.

Pentru pareri, lasati comentarii sau puteti sa chat-uiti cu mine, >>>> AICI <<<<.

2 thoughts on “3D Studio Max 9

  1. sszecret

    @Jeny , mersi de recomandare. Dupa cum am zis si in articol, asta e doar inceputul, ce am avut eu timp sa fac. Pe viitor incerc si ceva mai avansat. Pregatesc un hotel. Daca as avea si timpul necesar…eh.

    Reply

Leave a Reply

