Chiar asa de greu?

Chiar asa de greu o fi sa scrii o carte? Adica, la cat scriu eu, in mod normal si la cata minte am ca sa ‘compun’ post-urile astea, o carte nu ar fi prea greu de scris. Problema e ca, desi am avut vreo 3 tentative pana acuma, nici una nu a fost incununata cu succes, ( tin sa precizez ca toate se incadrau in categoria S.F.) deoarece, dupa ce am scris primele 20 de pagini, nu am mai avut inspiratie ce sa scriu, si am abandonat.

Turns out, sa scrii o carte nu e asa de usor cum o fac unii sa para. Desi subiectele sunt multe, in orice domeniu, timpul este limitat, ideile bune vin noaptea(Post-ul viitor se va referi exact la asta) si nu am cum sa stau toata noaptea sa scriu cate o idee pt. carte, pentru ca de, ziua urmatoare am scoala, trebuie si putin somn pebtru asta, asadar, acesta se incadreaza in LISTA de motive pentru care eu spun ca ziua are prea putine ore. 😆 😆

Si eu nu ma refer uneori. Ci de fiecare data. Nu ca nu as sti cum sa-mi folosesc k-lumea timpul, dar eu pur si simplu nu am timp de toate.

O sa ziceti ca ce, de unde is eu ocupat, fiind elev, si ca viata de adult iti ocupa mai mult timp. Si nu va contrazic, dar nici la noi nu e chiar asa frumos si usor si cum mai este descrisa. Poate pe vremea voastra se facea scoala altfel. Suntem in secolul XXI( 21), lucrurile s-au schimbat as putea spune radical fata de secolul XIX(19), so, problemele sunt altele mai…moderne.

Am cam deviat de la subiect dar, ce sa fac, imi place sa mai fac si asta din cand in cand.

One thought on “Chiar asa de greu?

  1. someone

    nu e greu intr-adevar dar sa stii ca se scriu carti in ziua de astazi, chiar multe… dar n-au acea tenta artistica… majoritatea sunt politiste si de astea… nu se pune problema ca nu se scrie dar nu sunt valoroase. Pur si simplu nu se compara iar daca sunt scriitori adevarati cu talent ( cum a spun si Caragiale: ca sa scrii trebuie talent si atat) care sunt putini ( ca toate mondenitatile scriu carti mai nou dara iarasi fara valoare) sunt apreciati abea dupa moarte. Asa ca nu te mai stresa tu de soarta cartilor 😀 insa parea mea esta ca… pt a citi o carte de un autor contemporan… mai intai trebuie sa fii citit majoritatea cartilor de autori romani. Eh cam lung commentul dar si subiectul a fost interesant.

    Reply

Leave a Reply

