24 + ore/zi

Ar putea suna cam ciudat, dar 24 + ore/ zi este titlul perfect pentru acest articol de pe blog. El se refera la faptul ca, printre altii,subsemnatul( adica eu 🙂 ) nu gaseste ziua destul de lunga pentru tot. Asa vad eu, asa mi se pare, deci mai trebuie sa copy + paste pe ziua urmatoare unele planuri pe care le aveam pt. astazi din simplul motiv de lipsa de timp. Stati sa vedeti la sfarsit de an ce o sa fie. Mama mama, abia astept. Dar cum zicea cineva:

Trecutul, a trecut. Viitorul e departe. Traieste prezentul. Traieste CLIPA.

Si foarte intelepte vorbe a scos acel cineva din gura. Si uneori, in viata, principiul asta iti poate aduce CLIPE de neuitat, si de povestit la nepoti/stra-nepoti/stra-stra-nepoti, etc. pentru ca deja devin  prea batran si pana la urma nimeni nu te opreste. Fiecare face ce vrea cu viata lui.

Eu incerc sa-mi inchipui ca am mai multe ore in zi, de aceea, adesea ma prinde a 2- a zi dimineata inca treaz si incercand din rasputeri sa fac ceva constructiv, pentru a nu ma prinde somnu si pentru a-mi aminti ce vroiam de fapt sa fac, o idee care ma ‘trazneste’ o data, de 2 ori sau de cate ori o fi pe noapte si pe care trebuie sa o pun neaparat in practica sau sa o notez undeva. Nu pot schimba ceea ce sunt, deci somn usor mie, astazi. SPER.

Leave a Reply

