Smiley-uri

De ce oare la Blogspot o fi mai fain? Pai din mai multe motive.
1. Adaptabilitatea codului temei blogului, ceea ce inseamna ca poti modifica culorile, textul, etc. dar si poti adauga SMILEY-URIle de la YAhoo!.
2. Poti sa iti schimbi numele domeniului cum si cand vrei.
De ce am ales eu WordPress in loc de mult laudatul Blogspot? Pai temele sunt mult mai Ok , si ca sa fac o pagina functionala nici nu e nevoie de multa bataie de cap, dar un minus ar fi ca nu pot pune smiley-uri decat daca am domeniu platit. Desi personalizare este cuvantul unui blog/site personal, pe mine nu ma deranjeaza daca am aceeasi tema cu multi altii. Daca am nevoie de o tema noua, profesionala, imi iau un domeniu pe wordpress, platita si Voila. Avem blog personalizat. Dar nu, deocamdata raman la blogul gratis pentru ca nu simt deloc nevoia de o tema noua, si oricum, am de unde alege si din temele gratuite. Fiecare isi alege platforma de blog. Eu am ales WordPress pentru ca e mai profesionala si o mult mai misto unealta de blog-uiala decat blogger/blogspot. Dar dupa cum am zis THE CHOICE IS YOURS.
P.S. : Cred ca am scris mai mult despre platforme de blog decat despre smiley-uri…da’ nu-i nimic, mai punem un post exclusiv pe aceasta tema. No PROBLEM. :D:D

Leave a Reply

