N-am idee…

N-am idee ce sa scriu…Pur si simplu n-am inspiratie. Pana acuma, dupa cum ati vazut, am pus melodii, filme si multe altele, dar nici un post in care sa scriu…si sa scriu…si sa tot scriu.

Si totusi ia uite ca s-a ivit un eveniment in viata asta plictisitoare( depinde pe cine intrebi). Si anume, chiar daca nu ar trebui sa postez, pentru ca ma aflu la enshpe  kilometri distanta, (enshpe = se foloseste de catre EU ca inlocuitor pentru mai multi/multe  sau multi/multe) Concertul Madonna in Bucuresti.

Dupa numeroase zvonuri care se dadeau “oficiale” cum ca ba vine, ba nu vine, ba vine, avem IN SFARSIT si ceva sigur: Madonna VINE pana la urma sa concerteze in Romania!

26 August, parcul Izvor din Bucuresti.

Cu siguranta ne vedem acolo!

Multumim Emagic si Vodafone :D

Clientii Vodafone Romania pot achizitiona bilete in avans, pe http://www.myticket.ro, intre 23 februarie, incepand cu ora 10.00, si 2 martie (ora 10:00) 2009. Biletele, cu preturi incepand de la 120 RON, se vor pune in vanzare pentru publicul larg din 3 martie 2009, de la ora 10.00

Detalii + comunicat oficial gasiti pe site-ul EMagic.

Informatie preluata de pe Monden.info

P.S.: Iar am reusit sa scriu o gramada, dar nu eu, jumate din post se datoreaza Monden.info asa ca…

Noi sa fim sanatosi 🙂

Leave a Reply

