Da’ de ce?

De ce sa-ti faci blog? De ce sa faci asta si nu cealalta? De ce asa si nu altfel? De ce imi tot pun eu intrebarile astea?

Pai…pentru ca intrebarile astea sunt logice. N-ai cum sa le stii pe toate, nimeni nu are cum. Pentru ca informatia nu asteapta ca tu sa o gasesti. Poate sa treca pe langa tine si tu nici macar sa nu o “vezi”, deci ia uite ca nu le stii pe toate.

Spre exemplu: Eu am o informatie referitoare la…sa zicem un concert. Prin lucrul asta, chiar daca tu stii sau nu despre el, eu am un avantaj. Pentru ca am aflat mai devreme, inaintea ta. Sau daca e invers , tu ai un avantaj in fata mea. Si nimeni nu ma poate contrazice, spunand ca le stie pe toate. Nu s-a “inventat” vreun om care sa cunoasca totul. You’ll just have to live with that.

Si ia uite ca am aberat mult si cred ca fara rost pe o tema pe care au mai aberat multi altii.

Intrebarea evidenta, si logica este DE CE?.

De ce? Pai n-am idee. That’s the cool thing. 😆

Leave a Reply

